CPM چیست و چطور هزینه تبلیغات آنلاین را کاهش می دهد

بدانید CPM چیست و چگونه در بودجه بندی آنلاین استفاده می شود

اگر شما به دنبال خرید آنلاین فضای تبلیغاتی هستید، به سرعت به مدت CPM وارد می شوید. این یک اصطلاح است که توسط صنعت مورد استفاده قرار می گیرد تا در مورد هزینه های "آگهی های تبلیغاتی" صحبت کند و از آن مهم ترین واحد اندازه گیری استفاده شده در تبلیغات دیجیتال است. این نیز شایع ترین راه برای خرید و فروش فضای تبلیغاتی دیجیتال است.

CPM چیست؟

CPM هزینه Cost Per Mille را نشان می دهد و یکی دیگر از راه های گفتن هزینه های هر هزار تومان است.

در این مورد، 1000 برداشت تبلیغات بر روی یک وب سایت. این نباید برای سایر شرایط مشابه، اما متفاوت، از جمله CPC (هزینه هر کلیک) و CPA (هزینه هر اقدام / خرید) را اشتباه است.

نمایش تبلیغات چیست؟

گاهی اوقات به عنوان یک دیدگاه یا یک نمایش تبلیغی شناخته می شود، یک نمایش آگهی معادل یک سرور تبلیغاتی است که در پاسخ به درخواست صفحه از یک مرورگر کاربر فراخوانی می شود. این است، و این همه. بعضی افراد به اشتباه فکر می کنند که آگهی های تبلیغاتی آگهی هایی هستند که به یک کاربر نشان داده می شوند (اینکه آیا آنها متوجه این موضوع می شوند یا خیر)، در وب سایت یا سایر رسانه های آنلاین. این در واقع نادرست است

متأسفانه این بدان معنی است که آمار نشان دادن تبلیغات اغلب نادرست است و یا کاملا جعلی است. تا 15 درصد از زمان، تبلیغات خدمت نادرست است. سپس، آگهی ها از ترافیک ربات وجود دارد (ربات یک قطعه خودکار از نرم افزار است که می تواند برای افزایش تعداد ترافیک و یا افراد SPAM استفاده می شود) که به معنی هیچ کاربر فیزیکی تا به حال فرصتی برای دیدن آگهی.

تا 60 درصد از ترافیک تبلیغاتی از این رباتها می آید. و در نهایت، تقلب در افشای آگهی وجود دارد. در این حالت، کاربران بی پروا تبلیغات را در پشت تبلیغات دیگر پنهان می کنند، که شبکه های تبلیغاتی را به تبلیغات با CPM های بالاتر به سایت هدایت می کند. این همچنین تعداد آگهی های تبلیغاتی را افزایش می دهد، هزینه های تبلیغ کنندگان حتی بیشتر است.

شما می توانید در مورد این مطلب در این مقاله عالی توسط رید تاتوریس اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه CPM هزینه تبلیغات در وب سایت شما را خراب می کند؟

بنابراین، بگذارید بگوییم شما یک وبسایت دارید و میخواهید از آن برای خدمت تبلیغ استفاده کنید و ماه بعد از ماه درآمد کسب کنید. خوب، شما قصد دارید به نشستن بپردازید و درآمد ماهیانه ای را که با آن راحت هستید درآورید. اگر وب سایت شما جدید است و دارای ترافیک نسبتا کمی است، شما قصد ندارید پول زیادی کسب کنید، بنابراین CPM شما بسیار پایین خواهد بود. اگر وبسایت شما دارای ترافیک بالا باشد، CPM بالاتر خواهد بود.

دو نوع نرخ CPM ثابت و متغیر وجود دارد. نرخ ثابت با کار کردن راحت تر است زیرا شما دارای یک مقدار مشخص برای قرار دادن در برابر آگهی های تولید شده است. CPM های متغیر کمی کار سخت تر است و این نرخ ها بر اساس موضوع وب سایت شما، کشور شما، تبلیغ کننده و غیره متفاوت خواهد بود.

بیایید یک ریاضی سریع انجام دهیم. شما یک وبسایت دارید و در هر ماه به طور متوسط ​​40،000 بازدید کننده با مجموع 120،000 بازدید صفحه در هر ماه است. وب سایت شما ارزش شما را دارد؟

خب، در CPM 5 دلار (کمی بالاتر از میانگین سال 2017)، شما این را به این ترتیب محاسبه کنید:

120،000 / 1000 = 120

120 دلار CPM $ 5 = 600 دلار

چندین سال است که شما 12 سال داشته اید و به یک وب سایت با ارزش 7،200 دلار در درآمد تبلیغاتی در هر سال نگاه می کنید.

وقتی تعداد میلیون ها بازدید از صفحه را مشاهده می کنید، بعضی از وبسایت ها هر ماه در خدمت شما هستند، می توانید ببینید که بازاریابی CPM سودمندی در برخی از سایت ها چگونه است. در واقع، موفقترین سازندگان YouTube هر سال میلیون ها دلار را فقط از بخشی از درآمد تبلیغاتی که یوتیوب از صفحات آنها جمع آوری می کند، می کند.

چگونه و کجا دریافت ترافیک تبلیغات CPM

اگر شما همه موارد فوق را بخوانید و علاقه مند به تولید درآمد CPM از طریق وب سایت خود باشید، سوال بعدی منطقی این است که "من کجا باید شروع کنم؟"

شما نمی توانید فقط به شرکت ها مراجعه کنید و از آنها بخواهید که تبلیغات خود را در سایت خود قرار دهند. وب سایت ها و کسب و کارهایی که اطراف ترافیک را به سایت هایی مانند شما متصل می کنند وجود دارد و برای شروع بسیار آسان است.

برخی از بهترین آنهایی که شروع می کنند عبارتند از:

ایجاد حساب با چند از این، و آزمایش. هنگامی که شما یک برنامه ای را که وب سایت شما را تکمیل می کند پیدا می کنید و درآمد خوبی را به دست می آورید، با آن کنار بیایید.